Snälla

Det har varit två ganska jobbiga APU-dagar.
Men jag skiter i det och oroar mig istället för skitarbete (skolarbete)
som jag måste göra under dessa dagar.
Jag oroar mig över att jag inte tränar och istället äter en massa jävla skit.
Jag oroar mig över att vi alla kommer att dö ut år 2012?
Jag oroar mig över att jag har mardrömmar hela tiden där fina personer dör.
Jag oroar mig över att min pojk ska ta jävla svininfluensavaccinet.
Jag tycker inte om det.

Fan vad onödigt att oroa sig. Jag är ju ändå glad.
Men jag önskar att jag bara kunde få chilla ändå.
Typ såhär:


Kommentarer
Postat av: sis

men gullunge där. du är bara 17 inte ska du oroa dig så.



din lilla tjuvis. :D pussen

2009-11-10 @ 23:21:57
URL: http://eankod.blogspot.com
Postat av: Ica tjejen nr one

"Jag oroar mig över att min pojk ska ta jävla svininfluensavaccinet."

Oroa dig inte, det händer inget. Det är vanligare och farligare att få svininfluensan.

2009-11-11 @ 22:06:40
Postat av: linette

hahhahahah fan vilken fin bild <3

2009-11-11 @ 22:57:38
Postat av: JAG

J: Puss

Icatjej: Jag vet inte, beror på

Linette: Haha, vet! Mysig ju

2009-11-12 @ 22:03:10
URL: http://luke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0